marți, 29 octombrie 2013

PITOANCA ROSIE

PITOANCA ROSIE

Leccinum rufus (cred ) , e o ciuperca pe care mai tot timpul o gasesc calcata sau lovita cu piciorul .
Culeasa de prea putina lume , doar din considerentul ca "orice ciuperca , care oxideaza la taietura e otravitoare", nu de putine ori ne-a salvat de rusinea de a merge acasa cu cosul gol cand eram in cautare de hribi . Si este foarte buna , doar ca face tocana neagra , dar si pentru asta este un remediu , o lingurita de otet rezolva problema .

Un comentariu:

  1. Mie imi da niste crampe digestive si stare de rau, de nu va pot povesti. Intr-o singura carte am gasit informatia asta, si anume ca aceasta ciupearca le da unora astfel de tulburari. Si ca sa fiu sigura ca de la ea am avut starea asta, am mancat-o si a 2-a oara si am avut aceeasi reactie, am bolit 2-3 zile. Acum stiu precis... :)

    RăspundețiȘtergere