marți, 29 octombrie 2013

Uscator de ciuperci

Uscator de ciuperci 

Si acum sa va arat mandria mea , ce a iesit dupa o munca de vreo trei zile , uscatorul de ciuperci .
 Bine , ca se pot usca si fructe , legume , plante , orice . Acum , chiar daca e frig afara , in zilele cu soare , temperatura din interior e de 40 de grade .
Ideea am luat-o de pe net , unde am vazut poze , si am adaptat-o la materialele pe care le-am gasit .
Si iata ce a iesit :


Are 12 site cu dimensiunea de 55 x 90 cm , 9 plase cu ochiuri de 13 mm , doua cu ochiuri de 5 mm , si ultima de jos , cu ochiuei de 1 mm , sa retina chiar si fragmentele cele mai mici , care eventual cad din sitele superioare . 
Va stau la dispozitie cu precizari pentru cine e interesat .

13 comentarii:

  1. se vede mana unui inginer aici...am dreptate?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , cel mai inginer , adica mecanic .

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,

    As dori si eu planurile realizarii uscatorului . Cu stima ,dr.Petrila Dan !
    petvet_doc@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa va atrimit schitele mele , ma bucur sa cunosc pasionati de ciuperci cu care sa impartasesc aceasta pasiune .

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc , deosebit ! Astept ! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. As dori si eu planurile realizarii uscatorului . Cu stima ... didike_diutza@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. As dori si eu planurile uscatorului de ciuperci , cu mulţumiri .... budamflorin@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Promit sa pun o postare mai detaliata despre uscatorul de ciuperci cat mai curand .

    RăspundețiȘtergere
  9. Vă rog să îmi trimiteți și mie schițele sau un număr de telefon! Vă mulțumesc! lucianbraicu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  10. as dori si eu schitele daca se poate nemethcorina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Schitele si o prezentare detaliata le gasiti in postarea Planurile uscatorului de ciuperci .

    RăspundețiȘtergere
  12. As dori și eu schițele, va rog!

    RăspundețiȘtergere
  13. As dori pretul la mișcător

    RăspundețiȘtergere