luni, 14 iulie 2014

O MULTIME DE CLATHRUS ARCHERI

   Vedeti , de aia imi place mie sa merg dupa ciuperci . Cauti o anumita specie ani in sir , o gasesti foarte rar , si dintr-o data , surpriza , gasesti foarte multe intr-un singur loc .
Asa s-a intamplat si la iesirea de ieri .
Dupa multe zile ploaioase , in sfarsit a iesit soarele , Si noi ( eu si Gelu ) , am plecat dupa ciuperci . Tinta era sa gasim Craite ( Amanita Cesarea ) si Pitoance ( Hribi ) .
Si am plecat cu gandul sa mergem in locurile stiute de noi . Dar nu am iesit bine din oras , ca ne suna Tedy    ( verisorul lui Gelu ) , si el mare amator de ciuperci si ne zice sa mergem la Grosi        ( 40 de km de Lugoj ) , ca l-a sunat pe el cineva ca ar fi aparut acolo Craite . 
Si ne-am luat dupa el . De gasit Craite nu am gasit , nici macar una , dar am gasit tot felul de alte ciuperci , care mai de care mai interesante , si pe mine asta ma multumeste cel mai mult .
In primul rand am gasit vreo 8 exemplare de CLATHRUS ARCHERI , un pic trecute , dar frumoase , spectaculoase .





Apoi am gasit doua exemplare de Sarcodon Imbricatum , pe care pana ieri l-am vazut doar in carti  , dar o sa-i consacru o pagina separata .










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu