joi, 3 iulie 2014

Mushroom in Zakynthos

Am plecat in Grecia ! Taman acum , când începe sezonul la Craite , Amanita Cesareea . Si l-am lăsat pe prietenul meu Gelu singur sa se lupte cu ele . Dar ce credeți ca am făcut prima data când am găsit net ? Am dat o căutare pe Goagal după :"mushroom in zakynthos" . Ca doar un ciupercar care se respecta caută ciuperci peste tot pe unde merge . Si ce sa vezi ? O mulțime de rezultate ! Gata , am zis , am dat lovitura . Dar la o privire mai atenta , toate erau referiri la un club de noapte, " Magic Mushroom " , unde pe firmament trona o Amania Muscaria !


 Toxic , mi-am zis , fum , galagie , lumini stroboscopice , nu se compara cu aerul curat din padure .
Asa ca am inchiriat o masina si am plecat dupa ciuperci pe insula .
Si am batut-o in lung si in lat , de la nivelul marii pana la cea mai mare inaltime ( 737 m ) .
Pamant arid , pietre , la inaltime ceva padure de pin , in rest peste tot plantatii de maslini batrani , unii cred de sute de ani . Am umblat prin toate cotloanele , am vazut asezari vechi , am cumparat lubenita de la localnici ( la un sfert de pret fata de cea din supermarket ) ,  am vazut portocali plini de portocale coapte !
Dar nu am gasit nici o ciuperca "normala". Am gasit in schimb cateva tipuri de iasca , asa ca m-am declarat satisfacut .




Nu cred ca a mai cautat cineva ciuperci in Zakynthos , turist fiind .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu