duminică, 13 iulie 2014

CEA MAI MARE CIUPERCA

Cea mai mare ciuperca pe care am gasit-o a fost un exemplar de iasca galbena , Laetiporus sulphureus , pe care l-am gasit  pe o salcie batrana .
Masura peste 1 metru inaltime si 40 cm latime !!!
Imi pare rau ca nu am cantarit-o . Dar o sa mai "vizitez" salcia , si poate ca mai face vreun exemplar exceptional , pentru ca acolo unde apare odata iasca galbena , o sa mai apara .


Aceasta este cea mai mare ciuperca pe care am gasit-o pana acum . Pentru ca chiar daca creste etajata , aceasta este o singura ciuperca !
Si am gasit-o in oras ! Asa ca nu trebuie mers neaparat in padure dupa ciuperci . 

Un comentariu:

  1. Oare prezinta un singur puct de insertie, de prindere de copac ? Daca este asa atunci e o singura tufa, altfel sunt multe, multe

    RăspundețiȘtergere