joi, 5 iunie 2014

Tot felul de hribi .

Am iesit dupa bureti galbeni , intr-un loc nou , am gasit , multi , de am pus si la uscat .
Dar cel mai frumos a fost ca am gasit o gramada de feluri de Boletus , unii pe care nu i-am mai vazut niciodata . 
Xerocomus rubellus , i-am zis hrib rosu - comestibil :

Xerocomus subtomentosus sau buza caprei - comestibil :
Boletus luridus , sau hribul vrajitoarei :

Si asta e comestibil , dar necesita fierbere inainte . E foarte interesant , are o carne tare , de un foarte frumos galben dar care se poate vedea maxim o secunda , pentru ca se albastreste instantaneu !
O sa completez postarea asta cu hribi , pentru ca sunt multi , majoritatea comestibili , adica aproape toti sunt comestibili , in afara de Boletus Satanas , care are palaria alba .

Completare :

Boletus crocipodius - Comestibil , binenteles .




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu