luni, 19 mai 2014

Ce am mai gasit la iesirea de ieri , 18 mai : Auricularia auricula , Tremella mesenterica , Pholiota squarrosa , etc

A fost fructuasa iesirea de ieri , in special pentru ca am gasit si cateva ciuperci pe care le-am vazut prin carti , dar pe care nu le-am vazut in realitate pana acum .

Tremella mesenterica , arata ca o salata galbena , din pacate necomestibila .

Pholiota squarrosa , cred ca de acum o sa le spunem buzdugane , si va dati seama de ce , tot necomestibila .

Astea sunt cele pe care am reusit sa le identific . Apoi am mai gasit si altele , daca ma poate ajuta cineva cu identificarea , raman recunoscator .
Eu cred ca sunt hribi de lemn , dar nu sunt sigur .

Astea sunt pe o buturuga , si cred ca erau mii , foarte frumoase , am si gustat , pareau ok .

Astea chiar nu stiu , si par asa de comune dar nu am gasit nici o poza sa semene .
Primul Hrib !!! de anul acesta , Xerocomus chrysenteron , sau hribul de muschi .


Si niste urechi de lemn , Auricularia auricula , multe , grase , am pus o bricheta pentru comparatie , nu am mai gasit asa de mari niciodata . 
( Bricheta e in ton cu campania electorala pentru europarlamentare !)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu