duminică, 4 mai 2014

WANTED !!!

Daca de la 1 Martie pana la 1 Mai nu am mai postat nimic , asta nu inseamna ca nu am mai iesit in padure dupa ciuperci . Dar am fost concentrati pe a gasi o anumita ciuperca , pe care din pacate inca nu am gasit-o , si nu prea am dat importanta altor ciuperci care s-au chinuit saracele sa iasa printre primele primavara asta .
Ciuperca cu pricina face parte din familia Morchella .
Morchella Esculenta , care e una din primele ciuperci care apar primavara , inca din luna martie , sau Morchella Conica , care apare in aprilie , sau alte rude de ale lor , dar nu am gasit niciuna .
Si nu am luat la cautat doar locurile cunoscute , am umblat cam prin tot judetul (Timis ) , ba am ajuns chiar si prin judete invecinate ( Caras-Severin ) , dar degeaba . Am dat si sfoara in tara , am intrebat localnici , padurari , cineva ne-a indrumat pe albia paraului Cornet , dupa Nadrag , dar nu se da gasita . Asa ca , in disperare de cauza , o caut in singurul loc unde nu am cautat-o inca - aici pe blog .
Denumire populara : zbarciog .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu