luni, 25 noiembrie 2013

URECHI DE LEMN CHINEZESTI IN PADURILE PATRIEI

URECHI DE LEMN CHINEZESTI IN PADURILE PATRIEI .

Tot la iesirea din 24 noiembrie , am gasit pentru prima data urechi de lemn , Auricularia auricula , urechea Iudei , sau buretele de soc , pentru ca se face in special pe soc . Eu am gasit-o pe stejar uscat , si inca in doua locuri , si culoarea a diferit in functie de loc .
Gelu se tot mira ca le gasesc , ideea e ca le-am tot cautat , in primul rand pt ca mi-am propus sa gasesc cate o ciuperca comestibila in fiecare luna din an , chiar si in lunile de iarna  si ciupercile astea se fac tot timpul anului . Ma uit dupa ele de vreo 3 luni si in sfarsit le-am gasit ! Nu am gasit suficiente pentru o mancare chinezeasca , dar e un inceput promitator .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu